Zeynepz cahillesohbetikestim evet ablasıyım telefonların şarjı bitti onlar köydeler ve yollar kapalı herhangi bi yardım ulaşmadı oraya ve bi çok yere dışarıda evin yakınında yol üzerinde bi çadır var ordalarmış ama aklım onlarda ne yedi ne içti ne durumda hava karlı çok soğuk inşallah yarın falan yollar açılır yardım gider her yere dua edin
cahillesohbetikestim Zeynepz oyy kıyamam ben onlara yollar kapalıydı zaten eve geçmemişti bende köyde olunca belki daha rahat eder demiştim. Allahım yardımcıları olsun inşallah sağsalim atlatırlar. Aklım hep onda ve afra kuşum da 🥺😭
Zeynepz cahillesohbetikestim inşallah hiç birine bi şey olmaz sağ salim kavuşuruz hepsine Allah razı olsun❤️
cahillesohbetikestim Zeynepz Allah hepimizden razı olsun inşallah bende haberdar eder misin bir haber alırsan
yanikkozaanne Zeyzeyy27 aynen bizde canlı yayını izlerken sallandık Rabbim beterinden korusun cümlemize merhamet etsin
Zeynepz cahillesohbetikestim yok canım dünden beri görümcesinin de eşinin de kendi telefonu da kapalı şarjları yok sanırım bizde bi bilgi alamadık meraktayız hala umarım bi an önce oraya da yardım ulaşır
cahillesohbetikestim Zeynepz inşallah ya dualarım onlarla nolur yollar açılmış olsun biran önce yardımlar ulaşsın 🥺
Zeynepz cahillesohbetikestim Ayşegül mesaj attı bugün telefonunu biraz şarj edince korkuyoruz dedi sürekli deprem oluyor dedi😓 ve hiç bi yetkili görevli neyse artık köye giden kimse olmadı şimdiye dek hadi o köyde şükür büyük bi yıkım olmadı ama çevre köyler berbat durumda oralara da hiç gidilmedi bilmiyorum ne olucak böyle
cahillesohbetikestim Zeynepz oy kıyamam ben onlara ya 🥺çoğu yere ulaşım sağlanamamış maalesef hatay da da son durum böyleymiş.😭 İstanbula gelme şansı olsan azından bir süre onun için daha iyi olur
Yksl1634 fatiss ben Şehitkamil kalyon stadyumunda oturuyorum ama düztepe de yaşam hastanesi falan çöktü diyorlardı ne kadar doğru bilemiyorum
Zeynepz cahillesohbetikestim inşallah bizde çok istiyoruz yollar açılsın da hayırlısyla inşallah gelir ve buradan size yazarım yanımda diye 🥺
fatiss Yksl1634 aaaa bizim akrabalar var orda soruyorum iyi diyirlar acaba ben uzulumeyeyim diye mi boyle diyirlar
fatiss Yksl1634 ayyyy ben yarin kaynanamlari getirtiyrm ankaraya illa ki vardir ya yok diyo bizimkiler de inanmam yani duztepe yukaribayir buralar cok esk yerlesimler dayanmaz bu depreme
Yksl1634 fatiss evet oradaki evler hem eski hem dayanıksız yani eğimli bir yer çok çabuk hasar görüyor evler