Biz Konyada böyle hissettiysek rabbim oradakilerin yar ve yardımcısı olsun felaketi yaşıyoruz resmen 😢 tek aklıma gelen kızım deprem olsa naparım nereye kaçarım evde onunla nasıl saklanırım diye düşünüyorum psikolojim bozuldu daha 6 aylık küçücük 😞 enkazdan çıkarılan bebekleri görüyorum Allahım çıldırıcam