Baymehal 😢😞 inan bebek olmasa eşimle beraber bir yerde idare ederiz bebeğin pusetini almak için çıktım dedim napayım bebek için evladım için eve gitmemiz lazım durmuyor evde gaz ilacı var bezi yok 😢 üzerimizde para kalmiyo artık nakit vermekten kartlar evde
Hemen gittik acele acele ıslak mendil bez peçete bebeğe ve diğer iki çocuğa kıyafet ben atiyom koridora eşim poşete dolduruyo binada kimse yok o sessizlik de insanı korkutuyo o atmosfer bile kötü bomboş terkedilmis bir şehir sanki 😞 binamız 10 katli biz 6. Kattayiz Allah’ım o deprem gecesini düşünmek bile istemiyorum pskolojimiz bozuldu 😢 hep diyoruz sallandı yine sallanmasa bile durduk yerde sallanıyoruz 😢