Pemberuya bende Sivas’ta yım 3 yaşında oğlum var ve 23 haftalığım çok korktuk oğlum çok korktu anlatılmaz bir duyguymus gerçekten her an avizeye bakıyorum olacak mı diye ,ilk sabah sallandigimiz da oğlum farketti avizenin salladigini çok korktuk heryer takıt takir sallandı inşallah tekrar yaşamayız 🙏🙏Allah herkese yardım etsin