Rapunzelinanasi Azizinannesi2 haber aldık kuzum. Çok şükür ailemde can kaybı yok. Evleri yıkıldı ama o da bir şekilde hallolur şu an derdimiz o değil 🙏🏻 sizinkilerden var mı bir haber? Dünden beri dua ediyorum onlar için Allah dayanma gücü versin hepsine 😔
Azizinannesi2 cahillesohbetikestim bizim köyde taş üstüne taş kalmadi ki canım köydeki evler daha vok hasar gördü
cahillesohbetikestim Azizinannesi2 işte insan ne düşüneceğine bilemiyor ki canım olayın rehavetini çok çok sonradan anlıyorsun. Birde ben eminim yıkımlar, kayıplar, vefatlar, yaralılar söylenenin çok üstünde maalesef 🥺😭
Azizinannesi2 cahillesohbetikestim aynen oyle bacim oynen öyle Maraş’ın merkezde 3-2si bitti yok oldu
bademli_puding Zln2152 siz iyi olmadıkça biz iyi olamıyoruz ki sıcak evde yatağımızda uyumaya utanıyorum eşim kayınlarım hataya yardıma gittiler stres yapma kuzum mümkün değil stres yapmamak ama bebişini düşün sakin kalmaya çalış 💕🌸
Zln2152 bademli_puding sağol kuzum sağol. Nasıl bir şeydi bu bilmiyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏 kendimizde sokaklardayız ama o enkaz altında kalan yavruları aileleri duydukça içimiz paramparça soğukta tir tür titrememize rağmen şükür ediyoruz en azından sağ selamet çıkabildik diye. Allahım bir daha böyle bir acı yaşatmasın inşallah çok zor 😔
Boncukveannsi Azizinannesi2 rabbim bi an önce sağ salim kurtulmayı nasip etsin 🤲 Maraş şuan ne durumda peki
bademli_puding Zln2152 çok zor biliyorum canım ben Vandayım biliyosun eğer bu tarafa gelme imkanınız varsa seve seve yardımcı olurum neye ihtiyacın olursa lütfen söyle
Zln2152 bademli_puding çok sağol güzelim Allah razı olsun düşünmen bile beni çok mutlu etti Allah razı olsun 🙏 bir yurda sığındık burdayız şimdi idare edeceğiz bir şekilde. Rabbim büyük
bademli_puding Zln2152 ne demek kuzum rica ederim neye ihtiyacın olursa her zaman elimden geldiğince yardımcı olmaya hazırım ❤️
Zln2152 bademli_puding sağol kardeşim çok sağol rabbim bin kere razı olsun 🙏❤️ Şuan tek temennimiz aynı olayların tekrar yaşanmaması 😔
Fadmet Azizinannesi2 merhaba, çok geçmiş olsun hepimize bir ara sizinle konuşmuştuk ben de göksunluyum. Merkezde durumlar çok daha kötüymüş. Rabbım yardımcınız olsun dualarımız sizinle 🤲🏻
bademli_puding Zln2152 amin canım rabbim bir daha göstermesin bir şeye ihtiyacın var mı varsa benim eltim pazartesi günü evine dönecek sana ulaştırabilirim