Azizinannesi2 Armess_loya durumlarini bilemiyoruz canim ama o apartman da 13 kisi vücut ısısı yaşam bulunmuş cahillesohbetikestim amin inşallah Durubebegim yok daha enkazdalar işte kedileri vardi yeni dogum yapmıştı onun biri sag cikmis o kedi umudumuz oldu 20 ve 16 yaşında Ceromommm3
cahillesohbetikestim Azizinannesi2 ediyorum kuzum etmez miyim biran olsun aklımızdan çıkmıyorsunuz hiç ağlamaktan, üzülmekten helak olduk 😭
cahillesohbetikestim Ayşe de ablasına ulaşmış iyileşmiş ama hala sarsıntılar devam ediyormuş birde yardım hala gitmemiş köylerine yine o köyde çok yıkım yokmuş ama yakın köyler helak olmuş çok korkmuş 🥺
Ceromommm3 Durubebegim bilemiyroum Hatta bazı mahlukatlar Görevli kılığına girip enkaz altından eşya hırsızlığı yapıyorlarmış
Zln2152 denizarenmom çok sağ olun hastahaneye gittik muayene eden yok devlette özele gittim çok şükür baktılar bebekte sıkıntı yok stresten etkilenmiş dediler tansiyon aşırı düşük stres yapmaman laızm dedi doktor elde değil sokaklarda sürünüyoruz resmen araba içlerinde cami köşelerinde
Zln2152 denizarenmom keşke kuzum ama gelmiyor ne yazık ki rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏