Anneolmahayali1 ben düzenli adet gören biriyim. 6 senelik evliyim. Evlenmeden önce öğrendim. 3 ay adet olmamıştım, üniversite sondaydım o zaman. Son dönemdeydik, stres çok vardı ona bağlamıştım ve çok kilo almıştım o dönem. İlk defa o zaman 3 ay adet görmedim. Doktor hemen kilo ver dedi. Yaklaşık 13 14 kilo verdim. 55 kiloya düştüm. O yaz evlendim. 1 sene korunduk. Kilomu hep korudum, yediğime içtiğime hep dikkat ettim. Gebelik olmadı maalesef. Yıllarca tedavi gördüm ara ara. Klomen, çatlatma iğneleri, 3 defa aşılama, 2 defa tüp bebek. Çok şükür 2. Transferde tuttu. 9 haftalık hamileyim şu an. Hala 55 kiloyum bu arada. Şu an daha sağlıklı besleniyorum. Kısacası bizim şansımız çok yüksek. Tedavisiz Hamile kalan çok pkolu var. Benim gibi olan da var. Benim tek tüpüm kapalı. Belki ondan olmadı bilmiyorum. Kilonuza dikkat edin, sağlıklı beslenin ve spor yapın. Yürüyüş yapın. Ben her fırsatta yürüyordum. Bunun etkisi çok oldu