HappyMom bebeğim hastanede yoğun bakımda ve yollar kapalı o yüzden gidemiyoruz da durumları iyiymiş tüm bebeklerin ama dua edin nolur . Diyarbakırdayız çok korkunçtu Allah daha beterinden korusun. Sevdiklerimizi, çocuklarımızı bize bağışlasın 🙏🏻 Ve yardım göndermek isterseniz lütfen şemsiye de ekleyin şuan Diyarbakırda, Kahramanmaraşta çok yağmur var insanlar soğukta ıslanmasın