Her an her şey olabilir . Mal , mülk ,CAN kayıpları. O kadar üzgünüm ki . İçim dayanmıyor gördükçe . Allahım nolur dursun depremler tekrar olmuş . Urfa da arkadaşım var korkudan apartmana giremiyorlar araba da bekliyorlar . O kadar enkaz var ki 😞Her şey yalan şu dünyada bizimle amelimiz ve İmanımız gelecek . Yardım edilemeyen çok yer varmış , bazı yerlere ulaşım yokmuş 😞