Tugbaakcy ne olur eviniz hasarliysa girmeyin ne olur Rabbim yar ve yardımcınız olsun çok zor vallaha çok zor birden bire hepimiz bir kabusa uyandık dua edelim Rabbim tez vakitte selamete çıkarsın bizi elimizden birsey gelmiyor gelmedi haberlerde gördüm bir baba elinde buskivi ile enkazda bekliyor çocukları çıkarsa verecekmiş cikamadilar o çocuklar içim paramparça kardeşim 23 yaşında paramedik Eskişehir’den dün gece geldi arkadaşları ile Hataya gelecekler kardeşim elazığ depreminde de çalıştı hem afad da inanıyorum ben inşallah kurtacagi canlar olacak gözümüzün yaşı kuramadi sizi düşünemiyoruz bile ne olur umudunuzu kaybetmeyin dua edin hasarlı yapıya girmeyin ne olur