pandoraninkutusu hatayliyim aslen istanbulda yaşıyorum tum akrabalarim orada. Daha yeni yeni iletisim kurabildik. Bizdekinherkes iyi sukur tesadufen evden cikmislar sokakta ates yakalim oturalim sohbet muhabbet demisler (evet bu sogukta ve sadece tesaduf) dayilarimdan biride yanliz yasayan teyzemi , herkes uyarıyor bugun yarin deprem olur , senin epilepsin var gel bizde yatarsin diyip cagirmis dun aksam ve teyzem madem muhabbet sohbet var diyip gitmis. Suanda tek yasayan teyzemin evi dayilarimin cougunun evi kuzenlerimin cougu evi yikilmis kalanlarda hasarli. Cidden artik iclerine mi dogdu nedir… herkes iyi ama benim panik atagim tuttu deprem fobim var zaten iyice dellendim…