Benim de pazar günü sancım oldu
Gittim acil e sorun yok dedi
Ama nasıl ağrım var
Karnım sertti evde
Eve gitme dedi uzak diye
Aileme gittim
O gece deprem olmuş
Evde olsam o tüm gün kafayı yerdim
İki gündür üzüntüden mahvoldum zaten
Elden bişey de gelmiyor