Deletedmom_106 ya varya senin gibilere ne denir bilmiyorum.
senin şuan yasadigin paniğe veriyorum anlamamani, ben ne diyorum sen ne diyorsun.
Asil sanane ben sana mı yazdım ne gelip atliyorsun, sonrada yok şöyle yok böyle yaşadım ne alakası var?
Ben herkes hissetmez diyorum sen yasadigin panikten bahsediyorsun, konunun seninle veya ordaki insanlarla ne alakası var ?
Benim bu fikrim ile ordaki acının ne alakası var ?
Ben herkesin hissi kuvvetli değil diyince acisiz mi oldum, hadsiz ben 2 saatlik uyku ile duruyorum, burda saçma sapan konuşma benim açımı sorgulama şimdi git duani et birdaha da bana yazma. Kafan durmuş senin.