Ebbruc Merveofs ben Diyarbakırda yaşıyorum çok fazla hissedildi sallanmaya uyandık binada çatlaklar oluştu, bebeğim yoğunbakımda ilk defa şükrettim orda olduğu için.. yanımda olsa heralde çok daha kötü olurdum. Allah herkesin yardımcısı olsun
Merveofs Ebbruc ben de siirtteyim gerçekten çok korkunçtu Allah’ım enkaz altında kalanların yardımcısı olsun bir an önce hepsi sağ salim çıksınlar 🤲🏼😥🥺
Milazk Gaziantep’ten yazıyorum size çok kötü bi deprem oldu kızlar 😞😢hayatımda çok kez depreme şahit oldum ama böylesini Allah hiçkimseye yaşatmasın inşallah 😔hepimize geçmiş olsun inşallah
Milazk tubiii11 evet canım malesef çok yıkım var cadde yarılmış resmen enkaz altında kalan çok insan var
Gebeysek1 Elazığdayız. Biz sokaklara döküldük. Çok sallantılıydı. Rabbım deprem merkezindeki insanların yardımcısı olsun. Çok zor bu karda kışta.
Babyykmz İstanbuldayim ama çok etkilendim çookk üzüldüm oturdum agliyorum o kadar uzun sürmüşki Bu soguk kış gununde Rabbim herkesin yardimcisi olsun dualarimiz sizlerle. Enkazda kalan insanlarin rabbim yar ve yardimcisi olsun 🥺🥺
Mutluemos mihribanerdogan şuan herhangi bir şey var mı ağrın veya başka bir şey yoksa telaş etmeyin dua edin üzülmeyin Rabbim çok büyük size bize ümmeti Muhammed Mustafaya hayırlı kapı açsın üzülmeyin ne olur
DnzTnr muallimehanimmom5 arkadaşımın ailesi de Kayseri’de geceden beri camideler . Gülük caminin yakinimdaysaniz oraya gidebilirsiniz soğukta kalmayın. Arkadaşımın babası imam konaklamaniza vs yardımcı olur.
muallimehanimmom5 DnzTnr cok teşekkür ederim bizde müstakil bir evde geçirdik geceyi mecbur evimize de geçeceğiz geri daha doğum yapalı 3 gün oldu bebeğimi alıp nasıl çıktık rabbim bir daha yaşatmasın
Ebbruc Merveofs amin amin, Allah yardımcımız olsun. Annem maraşta ve ulaşamıyorum sadece iyiyiz diye mesaj atıyolar dua edin nolur