Pemberuya inşallah kuzum ya aklım onda resmen inşallah telefonu yoktur da öyle yazamiyodur aksini düşünmek istemiyorum hiç bizde nerdeyse 3 aydır felan konuşuyoduk birbirimizle çok derlestlestik hamile olduğunu bile bana dedi ki ümidim yok fekan ben dedim hissediyorum var dedim test yapmak istemedi eşi zarla zorla test yaptırmis bakmışlar ki çift çizgi, ben gebelik için tedavi görüyorum bana kendi ailemden çok destek verdi inşallah iyidir ya, aklım hep onda elimden bişi gelmiyo ya sinirleniyorum kendime soy adını fekan bilsem bı şekilde bulurum ama yok yani maalesef, en azından liste fekan çıktı ya işte ysrali listesi felan en son oralara bile bakarım yani ama işte elimden hiç bişi gelmiyo