Bizde 17 haftalık olduk. Mide bulantım dayanamayacağım haldeydi ilaca başladım çok bekledim gecer mi diye ama gecmedi. Sonra grip oldum kanamam oldu progestan başladık yine midem kötü oldu. Hepimiz depremden cok etkilendik bir de hamile olunca daha duygusal oluyoruz ve kafamı dağıtamıyorum stres oldukca bebek olumsuz etkileniyor. Siz neler yapıyorsunuz bu ara. Düsük tehlikeside var yatıyorum ama kötü seyler dusunmemem lazım. O yüzden alışverise baslayayim dedim yavas yavas