Nyaseminn ah seninle aynı durumdayım daha önce bununla ilgili birkaç başlık oldu takip etmeye çalıştım ama kafam daha çok karıştı özel hastanelere karşı bi önyargı oluştu bende sanki beni kandırıp sezaryene alıcaklarmışmgibi şimdilik aklımdaki tıp fakültesinden bi doktor bulup onun özelinde muayene olmak hala karmakarışığım 😑😑😑