Sevvl Nzkt29 aa 37 son diye biliyordum ikiz de ilk defa duydum canım 37 den sonrasının bahsı bile geçmedi kaçtan doktora gittim
Nzkt29 Hem özel hemde devlet takipliyim ikisininde hedefi 38i gecirmekti cok sukur 1 hafta daha sabredersek 38i gormus olucaz
Nzkt29 Rabbim insallah sag salim yavrularimizi kucagimiza almak nasip etsin insallah dayanirlar eşim görevden dolayi farkli sehirde yetisemicek diye cok korkuyorum
Zynp48 _mmmmellek her sabah mutlaka en az 1 yumurta peynir zeytin 3-5 ceviz yemeye çalışıyorum. Mümkünse avakado havuç tahin pekmez tüketiyorum. Günlük 1 bardak süt içmeye çalışıyorum. Onun dışında protein tüketmeye çalışıyorum ağırlıkla