Nlnr_anne _mmmmellek Bizde 30+5 teyiz.29+5 te doktora gittiğimizde iki bebeğimin kilosuds aynıydi 1450 . elhamdülillah. Bu ay sonu gidicez bakalım ne kadar oluccaklar 🌹
_mmmmellek Yazelerva ben 26+1 biri 975 biri948 di şimdi salı kontrolüm var o zaman öyreneceğim canm inşallah almışlardır 🥺
Zynp48 _mmmmellek her sabah mutlaka en az 1 yumurta peynir zeytin 3-5 ceviz yemeye çalışıyorum. Mümkünse avakado havuç tahin pekmez tüketiyorum. Günlük 1 bardak süt içmeye çalışıyorum. Onun dışında protein tüketmeye çalışıyorum ağırlıkla
Nzkt29 12den sonra tam 37 haftalık oluyoruz 36+3de 2910 gr biri 2670 gr digeriydi erken gelmezde gününü beklerse 16 şubat doğum
minikbezelyemmm Kızlar bu doğum belirtisi nasıl birşey bugün biraz karnım ağrıyor sertlikte var tedirgin oldum
Nzkt29 minikbezelyemmm karın ağrısını bilmiyorum ama sırtta nefes aldirmicak kadar bi agri vurdugunda dogum sancisi oluyomus gunde 2 kere felan vuruyo doktorum cok sıklaşırsa gel bunlar sancı diyodu
Sevvl Nzkt29 aa 37 son diye biliyordum ikiz de ilk defa duydum canım 37 den sonrasının bahsı bile geçmedi kaçtan doktora gittim