Gzmmm123 9+3üm çok halsiz ve bitkin hissediyorum kendimi canım hiçbirşey yapmak istemiyor sizin nasıl geçiyor :(
Serpilinumudu Gzmmm123 9+4 aşırı mide ağrısı ve şişlik var sürekli halsizim hiç bişey yapmıyorum 12. Haftayı görsekte rahatlasak 😊
Aysel66 Gzmmm123 ben 10+2 oldum cok hafif arada mide bulantım oluyor ama belim surekli agriyor oturup duramiyorum surekli uzanmam gerekiyor
Gamzee23 Gzmmm123 ilk haftalarda oluyor canım çokta hareketsiz kalmamaya çalış ama ani hareketlerdende kaçın bebeğin tutunmasına yardımcı olursun şuan 28 haftalığım bel ağrılarım ve ilk haftalarda da bel ağrısı olabiliyor Allah’ım yardımcınız olsun inşallah 🤲
Bahar3521 Serpilinumudu balon gibiyim resmen üstüne bulantı 🥺 12 de azalır mı acaba öyle umud ediyorum ama 😑
ST55 10+2 halsizlik uykusuzluk mide bulantısı mide ağrısı mide şişliği bel ağrısı 🥹 ama geçecek az kaldı♥️ tadını çıkaracağımız günlere çook az kaldı😍
Tinkipinki Gzmmm123 ahaha evet çok kötüyüm ama gerçekten tuvalete zor gidiyorum her gün dışarı çıkan ben şimdi asla canım istemiyor
Gzmmm123 Glcnbrky ayy Allah yardım etsin ya işe gitmek bide bu soğukta hamile hamile çok zordur eminim :(
Glcnbrky Gzmmm123 çok teşekkür ederim ☹️ evet çok zor oluyor tahammül seviyem de azaldı dua ediyorum bende şu durumları bi atlatsam diye 🙏🏼 ben gibi benim durumumda olan tüm hamilelere yardım etsin Allah
Aysel66 Hira22mehdi valla ne yapicami bilmiyorum yarın kontroldeyim sorucam normal mi bukadar agırması