Mehar0704122407 Merhaba dün öğlen saat 2 de doğum yaptım 36+4 bebeğimde hafif bir hırıldama olduğu için küveze aldılar şehir hastanesinde yatıyoruz normal doğum yaptım ama bebekle ilgili günde bir kez bilgi veriyorlar dün burnunda hava vardı bugün çıkarmışlar acaba ne zaman taburcu ederler bu durumu yaşayan var mı
Ysm0307 Mehar0704122407 bende 34+4 ten beri hastanede yatiyorum erken doğum riskim var sizin sanciniz mi geldi açıklığınız nasıl oldu haftaniz erkenmişte
Ftmcgdms Mehar0704122407 hızlı nefes mi alıyordu acaba solunumu düzene girince çıkartırlar daha iyiye gittiği içindir özel hastahanedede bir kere alıyorlar içeriye bizde 9 gün yattık ozelde
dilinkopsunemi-bisus Mehar0704122407 kuşum benim bebiş de doğar doğmaz ağladı benimki de hırıltılı nefes alıyordu ıslak akciğer dendi özelde doğum yaptım doğar doğmaz çocuğum yenidoğan yoğun bakımda küvezde kaldı 5 gün ilk gün mama ve mavi serumla beslendi solunum desteği aldı sonra da burnundaki hortumu çıkardılar öyle öyle iyileşti 3. Gün emzirmeye gitmiştim
SaEmtFzt Mehar0704122407 bende perşembe günü doğum yaptım, 35+6 da, solunum sıkıntısı vardı bizimki de küvezde, günde bir kez bilgi alıyoruz bizde, henüz ağızdan beslenmeye geçmemiş, çıkması için ağızdan beslenmeye geçmesi gerekiyormuş
Ikra33 Mehar0704122407 evet canım arkadasim da 36+3 günlük oldu önlem amaçlı koydular özel hastanede doğum yaptı . Küveze alındı ama bir haftada çıktı. Merak etmeyin Allah’ın izni ile bir haftaya çıkarırlar. Sütünüzü sağın verin arkadaşım o şekilde yaptı
Oznurtopal Hirilti diyorsanız eğer genelde ciğerlerde enfeksiyon olduğu için öyle solunum yaparlar. Antibiyotik tedavisi uygulanır genelde ve enfeksiyon kaynaklı solunumu öyle olan bebeklerde Emzirme önerilmez zorlanır çünkü. Ama sütünüzü de mi istemediler süt sağsaniz mamadan önce onu verebilirler belki
Mehar0704122407 Ikra33 nefes alması iyi dediler bugün iki gün yatırız demişlerdi dün acaba yarın çıkar mı
Ikra33 Mehar0704122407 o zaman çıkar canım stres yapma sütun kesilmesin. Bende 36+3 günlüğüm çok heyecanlıyım
Mehar0704122407 Ysm0307 yok suni sancıyla doğum yaptım bebeğin karnında gelişim geriliği var dediler ama doğduğunda boğazına iki kez kordon dolanmıştı
Esra_57 Ysm0307 nasılsınız doğum oldu mu bende şuan 34 haftalığım 4 cm açılmam var evde yatıyorum sadece WC gidip geliyorum
Ikra33 Mehar0704122407 ddualarim senin ile canım. Bol bol süt yapacak besinler tuket bebisin çıkınca doya doya içsin.