Meraba hanımlar ben 6 senelik evliyim 3 senemde hamike kaldım oda gec olmuştu 30 haftalıkken karnımda kalbi durdu sezaryanla aldılar 🥲🥲🥲 evlat acısı yetmezmiş gibi birde enfeksiyon kaptım 1 hafta hastanede kaldım sezaryan yerine yerine bastıra bastıra enfeksiyonu çıkardılar 2 sene okdu evladımı kaybedeli tekrar anne olmak istiyorum çok ama olmuyor 4 ay önce hastane ye gittin doktor baktı pkos var dedi tedavi uyguladı ama olmadı bende bırakmak istedim kılo veriyim öyle başlarım dedim ve baya da verdim 16 kılo kadar bu ayda 5 kılo daga verirsem doktora gidiyim diyprum yeni bş doktora kafama çok takıyorum her an düşünüyorum stresliyim eşimde sperm düşük cıktı oda tedavi görüyor tedaviyle düzelir dedi inşallah hamike olurum dua edın bana öyle içimi dökmek istedim