sedanur__keklik canım valla ben iki takım almıstım bin liraydı işte en son artık gelmeyince iade istedim paramı sonra parayı iade edince de ben ürünler dikildiyse ürünleri istiyorum tekrar dedim öyle olunca Merve hanım tabi biraz kızdı bana 😂 ama bi gün sonra ürünleri yolladı bende parayı yolladım