SaHil_Hayat bende tasarımcı anneden yaptırmıştım aşırı memnun kaldım. Sürekli de yıkamama rağmen hiçbişey olmadı. Bu arada ben çok kullandım yemem yaparken mutfak masasının üstüne bebeği onunla koydum. Evde bebeğimle yatacaksam yanıma onunla yatırdım bebeği ezerim falan diteallah korusun. Komşularıma çıkarken onunla çıkarttım arabada çogu zaman onu kullandım . Şehir dışı ziyaretlerde onunla gittik bebeği beşik olmadan hep onda uyuttun falan falan.