Rahim filmi çektirdim 2 tüpüm de tıkalı çıktı Ağustos ayında, doktor ofis histereskopi yapalım bazen rahim filminde kasılmadan dolayı da geçiş olmayabiliyor bir de o şekilde bakalım dedi 1 ay sonra Eylül ayında ofis histereskopi yapıldı, tüplerimden kısmi olarak geçiş olduğunu belirtti hemen ameliyat olmayı önermiyoruz dedi doktorum ameliyat sırasında çünkü tüplerin tıkanıklığı açılmazsa ve tüpler hasar görürse tüpleri alıyorlar o zaman normal yolla gebelik imkansız oluyor Allahım tüm isteyene evlat nasip etsin