Kızlar merhabalar geçen hafta rahim filmi çekildim sağ tüpüm kapalı sok tüpüm açık ama yapışıklık wardı ilaç verdi doktor kullandım bugün yeniden gittik film çekmeden rahimden tüplere sıvı verdi şiringadaki sıvının hepsi gitmedi içeriye ve çok acı çektim 😓 doktorum duphaston yazdı adet başlar başlamaz içmeye başla dedi bu aydan sonraki ay ⅔ bebek olup olmadığını gözleyeceğiz olmazsa eğer sanırım ameliyahat olacağım inşallah güzel haberler alırım bana dua edin 😔🙏🏻 rabbim herkesin kucağını doldursun boş bırakmasın çok zor 🥺🌸