Sevgili mutlu anneler artık mevsimler normal gitmiyor geçen sene temmuzda hala güneş ısıtmıyor ve deniz ısınmamıştı o yüzden yenidoğan alışveriş için öyle çok ince efil efil tercih etmeyin derim (2. Bebeğime hamileyim ben de Allah’ın izniyle haziran sonu gibi doğum) ilkinde doktorum anneden bir kat fazla giydirmem gerektiğini söylemişti ve küçücük bebe herşeyden yel kapar çok ince almayın