HcrHcr İğnem 12.00’da, coraspin 23.30’daydı. İğne 12 saat tam etkili demişlerdi ondan bu şekilde ayarlamıştım fikir olsun diye yazdım😇
Mkds Suddeee bende öyle içiyorum valla 31 haftadır gece de iğne yapıyorum çünkü bana da saat demedi doktor
yaseminkuzeyaysiii kubrablakx Allah razı olsun 21 haftalık şuan çok şükür 😁He yiyom bazen yoruluyom yemekten ama acta duramiyom çok sınırlı oluyorum 😁
kubrablakx yaseminkuzeyaysiii çok iyi bende 24 haftalık baya yakınmış 🙈 Rabbim sağ salim kucaklarimza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Derya5434 Kızla bir şey soracağım coraspın in bebekler üzerinde zararı var mıdır? Ne zamandan beri kullanıyorsunuz
rumeeysaa butterfly35 Merhaba 33 haftalık gebeyim. 11 haftada aspirin kullanıyordum 20.haftada ecopirin e geçtik. Perinatoloji doktorum ilacın akşam saatlerinde içersem daha fazla etki edeceğini söyledi gerçekten de etkisini gördük. Bide limonlu su da pıhtılaşmayı sağlıyor bunuda yapıyorum sizinde aklınızda olsun🙏🏻
butterfly35 rumeeysaa çook teşekkür ederim bilgi için 😍 limonlu su pıhtılaşma mı yapıyor yoksa yanlış mı yazdınız tam anlayamadım o kısmı
Gumus25 Merhaba kızlar, coraspin i kaçlık kullanıyorsunuz ilk başta 100mg olarak kullanıyordum en son gittiğimde doktor 300luk yazmış o an darketmedim eczaneden alınca farkettim dozu yukselttigimizi söylememişti doktorum ama öyle yazmış tedirgin oldum biraz