Gece içilmesi daha faydalı arkadaşlar ve aynı saatte alınması… Perinatoloji uzmanları genellikle bu şekilde öneriyor. Kadın doğum doktorlarından daha uzmanlaşmış alanları olduğu için bilgilerine saygı duyarım. Ben coraspini 32. Haftada bıraktım ama kullanırken gece yatmadan hep aynı saatte aldım. Oksapar iğneyi de aynı saatte yapıyorum.