Minmini Ben de gece yatmadan içiyorum, ishal durumu yaptı bende de evet onun dışında gece içmem bulantı yaşamamı engelledi.
Zynp13- Yazmelegi_ o ilaci yutamiyordum o kadar kötüydü Doktorum değiştirdi şimdi sıkıntısız başka ilacı kullanabiliyorum Siz de doktorunuza danisin
Mervealadag Yazmelegi_ sabah kahvaltısından bir saat sonra iç dedi bana mide bulantısı yaptığı için. İsteseniz sizde bi danışın
Seymaymn Yazmelegi_ yemeklerden 2 saat sonra icin ben öyle yapıyorum ama cok etkili ilac iyiki kullanmısım cok düşüktü değerlerim suan cok dinç hissediyorum
Evlatcim Yazmelegi_ bende aynı ilacı kullanıyorum eczacı aç karnına iç demişti ama beni perişan etti mide yanmasından mahvoldum.doktoruma söyledim o da ben söylemiştim aslında eczacılar aç için diyor ama sen tok karnına yemekten iki saat sonra iç ilacı içtikten sonra da iki saat çay kahve ve süt ürünleri tüketme dedi öyle içmeye başlayınca rahat ettim
Littlehappy Yazmelegi_ ben de kullanıyorum ve benim midem normalde inanılmaz rahatsız reflü hastasıyım doktorum gece aç karnına iç dedi ben yatmadan önce içiyorum bir şey hissetmiyorum
Gunay_18 Yazmelegi_ doktor kahvaltıdan 2 saat sonra içmemi söyledi aç karnına mide bulantısı yapar dedi ama hiç öyle yapmadım gece çok kalktığım için gece içip tekrar uyuyorum hiçbişey anlamıyorum öyle yapabilirsin
Nilsss1907 Yazmelegi_ Ben kan ilacını akşam yatmadan önce içiyorum mide bulantısı yaşamamak için. Ama en az 1 saat birşey yememek gerekiyor.
Rebulice Yazmelegi_ ben de bayağıdır kullanıyorum akşam yemeğinden bir saat önce alıyorum. Hiç mide bulantısı yapmadı.
Blbbk Efsane kabız yapan ve dışkıyı simsiyah yapan ilaç 🤦🏻♀️ doktorumu değişince kesti o ilacı demir depoların iyi olduğu sürece gereksiz vücuda yüklemek anlamsız dedi