Kızlar üşütmemeye çalışmamız gerekiyor bir süre insanın yanlarına dahi ağrısı vurmaya başlıyor siz üşüttükce bebeği kolik bebeğe doğru da itersiniz anne karnında gazlı bebek oluyor kolik bebek olma nedenlerinden bikaçı zaten stresli üzüntülü anne geç saatlerde uyuyan anne hamilelikte sürekli üşütmeden kaynaklı bel ayak gibi yerler hamilelikte daha hızlı soğuk çekiyor aman dikkat edelim