Nurklcc öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun. Benimde 3 yıl bebeğim olmadı hiç bi sorunum yoktu ama eşimde öyle. 3 yılın sonudna hamile kaldım 36 haftalık bi hamilelik süreci yaşadım bebeğimi kaybettim ölü doğum yaptım. Ondan sonra iyice ümidimi kaybetmiştim bidaha bebeğim olmayacak gözüyle bakıyordum. Daha sonra üzerinden 1,5 yıl geçti ve hiç beklenmedik bir anda hamile olduğumu öğrendim hemde ikizlere hamileyim. Diyeceğim o ki Allahtan hiç bir zaman ümidinizi kesmeyin rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyodur. İnşallah sizinde gönlünüzden geçen olun stres yapmayın herşeyi akışına bırakın