Kızlar merhaba hep merak ederdim pozitif doğum hikayesi yazabilecek miyim diye nasip oldu bana da şükürler olsun.. ilk doğumum, 1 Şubat 12:09 normal doğumla 39+3 de aldık kızımı kucağıma şimdi o mışıl mışıl uyurken yazayım dedim…
Uzun uzun yazmam inşallah. 39+2 de sabah kalktım evimi temizledim öğlene misafirlerim vardı hazırlıklar yaptım ağırladım sen 10 gün daha doğurmazsın dediler ve uğurladım😱 akşam yemeği vs derken gün bitti arada squat çok nadir yürüyüş pilates topunda hareketler yapardım o gün biraz zorladım kendimi baya bi hurma yedim pilates topunda vakit squat korunmasız ilişki duşta vakit geçirdim. Saat 11:30 da bir ağrım oldu ama yalancı sancılardan farklıydı neyse zaman tuttum düzenli şiddeti artandı ama gayet iyiydim zorlamıyordu beni yürüyerek karşıladım sancıları gece 4 de kanamam başladı hafiften sonra Oda artmaya başladı. Eşimi uyandırdım haber verdim ama geri uyu dedim kaynanama haber verdim üst kata cıkıp kalktı bişeyler hazırladı ben o ara duşa girdim saçlarımı düzleştirdim😆 bişeyler yedik eşim ben kaynanam cıktık evden gittim muayene oldum 5 cm açılma dediler yatış yapıyorlardı biraz hastane etrafında yürümeyi seçtim eşimle el ele yürüdük o ara sabah ezanı okunuyordu kanamam başlamadan namazımı kılmıştım o ezan sesi de beni rahatlattı ❤️ neyse saat 7-8 gibi ben hastane içine geçtim eşimle vedalaşıp. 🥹 sancıları hissetmeye daha iyi başladım ama rahattım suni sancıyla desteklemek hızlandırmak istediler kabul ettim suni sancı biraz zor gibi geldi ama dayanılmayacak gibi değil. Bi anda sıcsk bişeyler gelmeye başladı seslendim geldiler suyum gelmişti alttan tekrar açıklık bakıldı 9 cm di doğum başladı ve yatağım çatala döndü herşey o kadar hızlı ilerledi ki heyecan bastı birden ıkınma isteği geliyordu ıkın dediler o ara zaten 3. Ikınmada artık doktor ıkınms diye bağırıyordu ve kızımın kafasının çıktığını hissettim tğm sancım durdu kesildi ağrılarım gitti. Kızımın ağlama sesi ve kucağıma attılar dünyam durdu sanki kızım değil ben yeniden doğdum o an 🥹🥹 biraz ten temasından sonra aldılar temizlemeye götürdüler giydirmeye ben izlerken kızımı biraz kesik atılmıştı ve omuzları çıkarken yırtık olduğu için onları diktiler o ara doktor tebrik ederim çok güzel geçti doğumun ıkınman sancı karşılaman herşey çok güzeldi dedi. Bi gün sonra evimize geldik Alya kuşumla 🧿❤️ inanın kızlar yapabileceğinize Allah’ın verdiği mucize vücudunuza bedeninize güvenin herşey bi anda bitiyor acısı sızısı herşeyi. Ben hamile kaldığımdsn beri heo normal istedim hiç korkum da olmadı iyi ki öle olmuş 6 santim açılma da şimdi gidip çatır çatır doğurup çıkıcam dedim yanımdakilere öle de yapmışım sanırım 😆😂 uzun oldu hakkınızı helal edin rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu ❤️❤️