Mlsayca_07 Sobb benle aynı zamanda hamıle kalmış olan arkadaşlarımın geliyo ama ben 27 hafta gırdım bugün bende daha birsey yok bende bu sorumum cevabını çok merak edıyorummm
Kalbiimde2can Ilk hamileligimdede gelmedi simdide daha gelmedi herkeste gelecek diye bisey yok canim dogumdan sonra gelmesi daha iyi
Kalbiimde2can 2pati1baby Ben duymustum ama herkesin hamileligimde gelmiyor benim dogumdan sonra gelmisti simdide insallah dogumdan sonra gelir diye dua ediyorum o stressi yasamak istemem hamileyken😅
Oznurtopal 35.haftada falan gelmeye başladı. Ama az az damla damla geliyor. Üstümü islatacak kadar falan hiç gelmedi. Ve cidden elimle sıktığımda kasilmalarim oluyor korkudan dokunmuyorum artık
anie Sobb süt gibi beyaz hiç gelmedi ama 34 haftada sarı sıvı geldi iki gün önce de şeffaf sıvı geldi 36+4 deyiz daha