22+5iz bizde erken doğum riskimiz var bu iki haftayı hiç kalkmadan atlatmamız gerek ki ciğer geliştirici iğnelerimiz yapılsın rahim ağzı kısalması var. Dua edin bize de benim bebeğim de vakti zamanında gelsin Allahın izniyle tüp bebek başından beri sıkıntılı geçiyor 😔🤲