Nazlican46 Aysenurozs bende özele muayene oluyorum arada devlete ama kararsızım dogumun nerde olacağı konusunda
Sabiaa Nazlican46 34+1 🥰iyice ağırlaştım kalmak bile zor geliyor artık. Her hafta kontrol e çağırdı doktorum. Ara ara adet sancısı gibi ağrı oluyor. Buğünde sağ kasığım ara ara ağrı yaptı. Herkes kız bebek erken gelir gününü beklemez diyor ama bakalım♥️
Nazlican46 Sabiaa bende de ara ara regl ağrısı oluyor kasılma falan da oluyor sağlıkla gelsinler inşallah 🥰❤️