CimKefA Devran of ya ben de 50 kiloyla hamile kaldım dediğiniz gibi 53-55 oldum belim çok inceydi şimdi tabi karnımda şişknlk var çok şişyo yemekten sonra falan resmen çocuğuma değil yediğim köftelere dokunuyo gibi hissediyorum napıcaz bu hissi
Yelizbck Devran olur merak etme bende benden ilerde olanlara senin baktığın gibi bakiom😃 ayy bnde gelck miyim o zmnlra die
DeryaZ Ya kızlar bizde 11+6 yız bende hafif bişey hissediyo gibiyim göbek deliğimin altında ama kimseye söyleyemiyorum erkendir diye 🙈 Eşime söyledim paikolojiktir dedi bende ümitlenmek istemedim☺️ Dediğiniz gibi göz seyirmesi gibi 2 veya 3 atış oluyo
aysess 20. Haftaya girdigimizin ilk gununun akşamı çok net şekilde eşim ve bende hissettik. O zamana kadar hissediyordum ama emin olamıyordum. Sonrasında düzenli düzensiz tekmeler başladı . Şuan 29+5 deyim bir süredir , gün içinde duzenli olarak hissedebiliyorum
Zeynepksr Pyrz86 18. Haftada ama çok ayırt edememiştim sonra Urla’sına girince aynısını yapınca emin oldum şimdi 19 haftalığız eşim bile hissetti 😍❣️ Dünyanın en mükemmel duygusu
Hasret33 Pyrz86 bebek hareketi olabilir canım bizde 13+6 yız 2 3 gündür günde bir defa pıt ediyor bagırsak hareketi değil çok belli