Pyrz86 mucizemizibekliyoruzz bende 13 haftalığım bugün resmen hissettim ince ince kıpırdanma göz seyirmesi gibi erken diyorum kendimce bağırsaklarımdır diyorum ama bilemedim 🤷♀️
Hasret33 Pyrz86 bebek hareketi olabilir canım bizde 13+6 yız 2 3 gündür günde bir defa pıt ediyor bagırsak hareketi değil çok belli
Yelizbck Devran yani bebeğe de bağlı tbi 🙂 sen en iyi 1 2 hafta ya daha iyi hissetmn olur 🙂 evet cok zayifim malesef ki 🤔
Devran Yelizbck dayanamadım oğlumu görmeye geldim randevusuz geldim cumartesiydi kontrolum ama izine çıkcakmış doktor o yüzden şimdi geldim çok sıra var 😊
Deletedmom2224 Pyrz86 18. Haftada net hissettim 😍 ama ondan öncede seyirme şeklinde hissediyordum 10. haftadan beri 😊
Devran Yelizbck sağlığı yerindeymiş Hamdolsun 141 g 13 14 cm erkekmiş kesin 😊19 nisan doğum muş 😂😂 Allahım üç kağıtcı açtı bacaklarını pipiişi direk gösteriyo sanki uçacak bıraksan 😂 çok fenaydı ya şimdi gel 1 ay bekle 😊
Yelizbck Devran sorma geçmiyor zaman gitmek için heyecanlanıyorsun sadece 5 dakika onu görmek için sinra tekrar 1 ay beklemek 🤔😌 hareketlerini hissedince biraz daha gizli geçiyor zaman.. başlarda bu kadr gecmiyordu
Devran Yelizbck çok istiyrm hissetmeyi doktor dedi 20 haftaya kadar his edersin ama tık yok keşke banada nasip olsa 😊
Yelizbck Devran olur merak etme bende benden ilerde olanlara senin baktığın gibi bakiom😃 ayy bnde gelck miyim o zmnlra die