Emomm Tssgalk kaç kilo olması lazımmış kolay doğurmak için 1.5-2 kilo falan mı ? Kim diyorsa saçmalamıs. Kiloyla falan olmuyo o işler. Çatı müsaitliği lazım. Bebeğin kafa çapı, karın genişliği hepsi etken normal doğumda kolay ya da zor olması için.
mcansum Kaynanam 5.5 kg doğurmuş 😂😂 ben 3 doğurdum dikişli bende şahsen 4 üstü olsa korkardım sanırım 🤭
Beyza038 Tssgalk oglum 4045 gr normal doğmuştu şimdi 32+1 de kızıma hamileyim kaç kilo doğar merak ediyorum.
Rabiaturgut4445 Slayldrm benimde doktorum öyle diyo ama 34+4 te gittik 3 kiloydu 4 kiloyu bulur mu hiç bilmiyorum muhtemelen benim doktorumda normal doguma izin vermez öyle olursa cünkü özellikle söyledi daha önce
Slayldrm Rabiaturgut4445 bebek sağlıklı olsn da yapck bisi yok normal diye ısrar edip bebişlerin ve kendimizin hayatını riske atmiyalm
1anne2bebek__ Tssgalk kızım 38 hafta 2900 minik doğması için vitaminleri bir ay önceden bıraktırdı doktorum. Doğumda zorlamasın diye