Merhabalar. 25 haftalık hamileyim. Bebeğim gün içerisinde sadece bir kere hareket ediyor bazen o da olmuyor tabi. Uzanırken sadece bir kere hissediyorum. Doktoruma 15 gün önce gidip sorduğumda bu durum normal henüz çok küçük demişti. Ama ben burada yazılanları okuyorum ve genelde bebekler çok hareketli. Çok tedirgin oluyorum açıkçası. Günde bir defa hareket hissetmesi normal mi ? Ya da bazen onu bile hissetmemem. Çok tedirginim. Yardımcı olursanız sevinirim