merveiyd Kızlar hangi durumdasınız? Valla ben sırt ağrısından duramıyorum, gece uykusundan da hiç dinlenerek uyanamadığım için uyuşuk gibi geziyorum etrafta 😬 Bu arada 33+6yız şu an oğlumla. Siz kaçıncı haftadasınız?
Deniz3440 merveiyd 33+4 oldul bendede durum aynı🫤bide bırun tıkanıklığı ödem dayanacak halim kalmadı 😩😩
ilaydaaltann_ merveiyd 31+6 olduk. Daha fazla ağırlaştığımı hissediyorum. Oturup kalkarken belim ikiye ayrılıyor gibi. Ve bu hafta boyunca sol boyun ağrısı çektim çok şükür bi kaç hareketle geçirdim. Artık gün geçtikçe daha çok doğum korkuları sarıyor. Rabbim sağlıkla sağ salim hem bebisleri hem bizi kurtarsın 🌸🤲
mrw32 merveiyd 34+1 den selamlar.sık tuvalete gitme,uyuyamama,bacak arası ağrıları ve aşırı yorulma haricinde suanlik bir sorunumuz yok çok şükür.3.hamileligim son 4 haftamız kaldı kismetse
yagizegemom merveiyd 32 haftalık olduk bugün 🐣 çok şükür öyle büyük sıkıntılarım yok burun tıkanıklığım ve ağırlaşmam dışında hiç bi sıkıntı yok hamilelik yetmiyormuş gibi bide diş ağrım başladı asıl onunla uğraşıyorum 🥲😒
merveiyd Deniz3440 Ay evet burun tıkanıklığı da var, gece bi uyanıyorum nefesim kendime yetmemiş oluyor 😟
merveiyd ilaydaaltann_ Amiiin inşallah, cidden bende de doğum korkusu oluşmaya başladı, doğum nasıl olacak, olduktan sonra napıcaz bu küçük bebekle diye diye düşünüyorum devamlı 😬
merveiyd mrw32 Maşallah Allah bağışlasın çocuklarınızı 🌼 Son haftalar zor deniyordu, gerçekten de öyleymiş, ilk hamileliğim ve zorlanıyorum. Büyük sorunlarım yok çok şükür ama ağır geliyor bana bu süreç 😔
Edda28 mrw32 aynıyız seninle bende 34+1 son 4 hafta kaldı ama bittim resmen ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum benimde 3. Gebelik çok sık idrara çıkıyorum gına geldi artık 😫
ilaydaaltann_ merveiyd 😅 Bebiş hep bizimle olucak. Dogurcam diyorum mide yanmam kabızlık sorunum sırt agrilarim geçicek diye seviniyorum. Sonra aklıma uzun bir süre uyku duzensizligi sorumluluk yogun bas ağrıları yorgunluklar geliyor😅 Ah annelik her evrede zor.
Senametinn 33+4 Gece uykusuzluğu,bacak ağrısı,sırt ağrısı,eğilip kalkarken zorlanma,mide yanması,hareketlerde kısıtlılık… Büsssürüü bişeyler daha🙂 Neyse azcık daha sıkacağız dişimizi. Allah kurtarsınn bi avazda💞
merveiyd Senametinn Ah evett amin inşallah, karnım taş gibi, sürekli patlayacakmışım gibi hissediyorum, artık otururken bile rahat değilim. Son haftalar gerçekten zorlayıcıymış 😟
Skrn1 33+5 alt kasık bel ağrıları burun tıkanıklığı penguen gibi yürüyüşler 🙈 acaba doğuruyor muyum dedirten ağrılar falan 😂
merveiyd Skrn1 Hahah evet penguen gibi yürüyoruz ve bence çok tatlı 😍 burun tıkanıklığına bi çözüm bulabiliyor musunuz ya? Bebim bi taraf açık bi taraf kapalı oluyor hep, açık tarafa yatarak uyumay çalışıyorum
cannjuuu 34+1 🌸 mide yanmasından artık ateş püskürmek üzereyim sabaha kadar uyuyamıyorum en son uykusuzluktan bayılıyorum ilaç falan hiçbir işe yaramıyor. Onun dışında düzenli yürüyüş yaptığım için yorulmuyorum sürekli yatınca daha hantal oluyor insan. Bir de çat diye çatlamak üzereyim 😅
merveiyd cannjuuu Hahha ben de sürekli diyorum ki, sanırım patlayacağım 😅 Mide yanmasına şurupla idare edebiliyordum ama son bi haftadır midem ekşiyor, boğazımı yakıyor, ona bi çare bulamadım işte
merveiyd ilaydaaltann_ Bundan sonraki hayatımız her türlü çok başka olacak, annelik babalık gerçekten kolay değil. Allah kolaylık versin hepimize inşallah 🌼
merveiyd yagizegemom Ah diş ağrısı normalde bile zor olur, Allah yardımcın olsun, napılabilir ilaç dışında pek bilmiyorum belki bi fikri olan vardır
Irem34_52 yagizegemom bende bikacgundur diş ağrısi cekiyorum dayanamadım parol ictim yaptiriliyo diye duydum ama 5dakkadan fzla oturamiyorum oyuzden doğum sonrasına kaldi Allah yardimcimiz olsun 😪
Skrn1 merveiyd valla bulamıyorum bende zamanında covid testi olduğum zaman uzun süre tıkanıklık yaşamıştım o yüzden biraz alışkınım 😂
Sydaydn merveiyd 35+0 oldum bende sadece kasık agrısı var ayağa kalktığımda yürümeye başladığımda oluyor yatakta dönerken bile agrıyor🙁 ara ara mide yanması nefes darlığı Baska Bi şikayetim yok az kaldı hayırlısı bakalım ☺️
merveiyd Sydaydn Çok şükür yine aşırı zor geçmiyor hamileliğimiz, normal mi düşünüyorsunuz peki sezeryan mı ☺️
Biranne211 Kızlar bende 33+5 haftalığim ve sol kalçamda aşırı bir ağrı var yürüyemiyorum basina gelen varmı
merveiyd Biranne211 Bi arkadaşımın da böyleydi, sanırım bazılarında pelvik ağrıları daha fazla oluyor, bebek kafasıyla ağırlık yapıyor olabilir
alyabebek23 Biranne211 bende 35 haftalığım kalça ve bacak kırampları başladı yürümekte zorluk cekiyorum
cannjuuu merveiyd Bende öyle şurupla idare ediyordum ama son 1-1buçuk haftadır felaket 🔥🔥 öksürük yapıyor ve kulaklarım kaşınıyor yanmadan hayatım kayıyor. Valla bende çare bulamadım soda,süt,şurup nooo asla işe yaramıyor 🥲
Sydaydn merveiyd evet şükür yine bugünümüze kısmetse normal düşünüyorum sezaryen hiç düşünmedim zorunluluk olmadığı takdirde benim de ilk doğumum olcak hayırlısıyla sağlıkla kavuşuruz insallah hepimiz☺️