mylittlebabym denizarenmom aynen kuzucum biz Mart’ta doğurucaz zaten bebisle dışarı çıkana kadar havalar ısınmış olur yaza denk gelir :)
Gizem3544 ikikedi-birbebek işte kumaş olarak ne deniliyor bilmiyorum ama müslin ince değil daha kalın olanları daha kalıp gibi duruyor tok duruyor dediğiniz gibi onlardan bahsetmek istemiştim ☺️