mylittlebabym denizarenmom trendyolda BabyNest satıcısı kuzucum. Müslin daha güzel daha zarif kesinlikle. Pike gibi olanlar desenliler felan hiç benlik değil. Her şeyin sadesi🫢 ben bunu emzirme örtüsü olarakta kullanirim dışarıda 🙈
denizarenmom mylittlebabym simdi alicam artik onuda alip yikamam lazim. ya birde 6 aya kadar puset kullansak tam yaz digerleri ile cok sicaklarda
[silindi] Gizem3544 ilk doğumum mayısta olmuştu müslin örtü kesinlikle iş görüyor daha kalın almayın derim☺️
bendiyebiriii Gizem3544 gardrops veya dolaptan bakabilirsiniz haftababy kullanıcı adı. Kendi dikiyor bir sürü modeli var zaten. Gardropsta daha uygun fiyatları dolaba göre. Ben gardolapstan almıştım😊
mylittlebabym denizarenmom aynen kuzucum biz Mart’ta doğurucaz zaten bebisle dışarı çıkana kadar havalar ısınmış olur yaza denk gelir :)
Nazli-61 mylittlebabym bunu niye şimdi gördüm yaa çok güzelmiş almamış olsam kesinlikle bunu alırdım güle güle kullanın😍
ikikedi-birbebek Gizem3544 Kalın dediginiz sanırım benim aldığım bilmiyorum ama 😂 bende başta böyle düşünmüştüm musline baktım çok beğenmedim kalın dediginiz kumaştan soylettim öyle pişip sicakliyacagi kadar kalın değil bence tok duruyor sanki daha güzel duruyor 😇 Ve renkleri deseni çok tatlı geldi 😍 !https://imgyukle.com/f/2023/02/04/Qkiite.png]
Gizem3544 ikikedi-birbebek işte kumaş olarak ne deniliyor bilmiyorum ama müslin ince değil daha kalın olanları daha kalıp gibi duruyor tok duruyor dediğiniz gibi onlardan bahsetmek istemiştim ☺️