yenibirannis Kizlar 4+3 uz bu cuma keseyi görmeyi gidicez artık kese olusmusmudur bebiş yerleşmişmidir bunun belirtisi varmı yada haftası 😊 varmı 5 haftalıkken kese ve bebek goren
AyFa1608 yenibirannis sata göre 9+2 ama geç döllenme ile 5+4 de kese bebek kalp atışı görüldü vajinalden. Ama bebek çok küçük boy ölçemiyorum dedi. 7+4 de karından boy da ölçüldü kalp atışı da duyuldu. Şimdi 27+2yiz çok şükür 🥲
Esoo0698 yenibirannis 5 haftalıkken alttan muayene ile bebeğide keseyide gördük kalp atışınıda duyduk
Marinedeniz Ben de burda bekleyim :) bizde 4+4 uz suan daha doktora gitmedik ne zaman gitmek gerekir acaba
yenibirannis Baloglum93 cumayı zor bekliyorum 2 hafta hiç dayanamm🤭 bide Dr cuma mutlaka gel dedi ondan gidicez
AyFa1608 yenibirannis amin inşallah cümlemizinkini. Sende görürsün inşallah gidince. Görmezsen de panik yapma ama 5 haftada herkesin ki görülmeyebiliyor. Rabbim tamamına erdirsin ♥️
yenibirannis Sahnedekimadam betayi takip ettirmedi Dr gerek yok dedi progesteron hormonumu yüksek bulunca iç ve sağlıklı gebelik zaten dedi ama kese olusurmu cumaya kadar bebek yerlesirmi onu merk ediyorum ilk gebeligim çok heycnliyim 🤭🥲
Lunaaa92 yenibirannis kese görülebilir ama bebek belki gözükmeyebilir daha çok çok minik benim 5+6 da gözükmüştü bebek
yenibirannis Lunaaa92 hadi ya ne güzel maşallah rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ins cnm 🙏🤗
Lunaaa92 yenibirannis amin teşekkür ederim, sizde sağlıcakla kucağınıza alın Allah’ın izniyle 🧿🥰az kaldı bizim 🥰 bi anda çok çabuk geçiyor zaman, ilk zamanlar da çok heycanlı 😍