Benim ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde yoktu, doğumdan sonra oldu. Ve doğumda bu kadar acı çekmedim🙄 bir hafta oturamadım , emzirirken ayakta emzirdim oğlumu. Şimdi ikincisi gelecek 35. Haftadayım. Şuanda yine oluştu. Ama yediğimden içtiğimden değil, bebeğin baskısından. Zaten içerde önceden varolan şey dışarı vuruyor. Yine korkum doğum değil, hemoroid😔 anestol pomad kullanıyorum krem. İyi geliyor. Doğum sırasındaki ıkınma sonrası daha beter olacak diye korkum var..