-gamze86- yaa korkmayin, biz normal doğum planlamıstık 38+6 da muayenede doktor açılmam olduğunu doğumun başladığını söyledi bir gece bekledik sabah ki muayenede açılmam ilerlemedi suni sancı verelim dedi istemedim planlı ve tümden uyumalı sezaryen talep etmişim çok da memnunum ilk gebeliğim 15 dk sonra bebişi odaya çıkarmıslar❤️