Okyanus1 Sibel_72 evet aynı anda iki tane atıyorum canım doktor bu şekilde kullanmamı önerdi aslında herhangi bir kanamam olmadı aşılama yaptırdık pozitifi gördüğüm andan itibaren kullandırıyor ikiz bebeklere hamileyim sanırım önlem amaçlı kullandırıyor bana
Banubebek1 Bende yeni kullanmaya başladım 5 gün oldu ağızdan alıyorum öle yapamadım fitil olarak sersem gibi yaptı biraz başka sıkıntı olmadı
Feyza4 Sibel_72 fitil olarak önerdi ama kendimce enfeksiyona açık oldugum için ağızdan alsam olurmu diye sordum olur ama fitil olarak alırsan daha etkili demişti ben ağızdan aldım 💃
Binnur-cam Sibel_72 14 haftamdan beri fitil olarak kullanıyorum sabah akşam 29+5 olduk alıştık artık yapmaya tık diye gidiyo 😄
fatiss Binnur-cam bende bu 29. Haftadayim hala devam ediyorum servikal kisalik 31 siz neden devam ediyorsunuz acaba benzer sikayetlerden dolayi mi hala devam ediyiruz
Surprizzz2022 Bnde kullanıyorum fitil olarak ve doğuma kadarda kullanacağım büyük ihtimalle. Ağızdan bnde yan etkisi çöktü gözlerim açılmıyordu resmen
Binnur-cam fatiss ben serklajlıyım canısı rahim ağzı kısalığı var bendede 20 21haftamdan beri 15 cm hunileşmemde var erken doğum riskine karşı kullanıyorum işte
1anne2bebek__ Sibel_72 ağızdan kullandım. Doktorum akşam uyurken iç yoksa halsizlik baş dönmesi yapar demişti dediği gibi yaptım sorun olmadı
fatiss Binnur-cam benim serklaj yoktu ama kisa denilmisti detaylida demek ki ayni amacla kullaniyiruz vaktinde saglikli dogumlar diliyorum size ve tum gebelere
fatiss AyFa1608 iyi masallah haftasini tamamlatacak size benimde 22 de 25 cikti sonra 31 en son da 27 cikti progestani birakalim dedi ben birakmayalim dedim kullanirken 25 cikiyirsa birakinca bi anda duserse dedim doktor iyi madem yazayim dedi l🤔