Ummu1234 Sibel_72 ilk hap olarak kullandım aşırı baş dönmesi yaptı sonra fitil şeklinde kullandım rahat ettim
Susamtohumununannesi Sibel_72 bi 4 hafta kadar sabah akşam ağız yolu ile aldım sonra sersemliğine uyku haline dayanamadığım için fitil olarak kullandım. Şimdi doktorum günde 1 e düşürdü gece yatmadan ağız yoluyla alıyorum fitil olarak alınca çok alıntı oluyor diye
Susamtohumununannesi Sibel_72 canım ellerimi güzelce yıkayıp ıslakken ilacı elimle koyup orta parmağımla en sona kadar itiyorum kuru koyma gitmiyor acıtıyor. Koyduktan sonra bacaklarımın altını yükseltip yarım saat hiç kıpırdamıyorum
Bernnnaaaa Sibel_72 rahim ağızı kısalmasından dolayı serklaj olmuştum ondan sonra kullanmaya başladım
efemom_ Doktorum fitil olarak daha etkili ve yan etkileri o şekilde olmuyor demişti bende fitil olarak kullandım
Hilalbeby Sibel_72 fitil olarak kullan canim çok daha iyi direk vajinadan gidiyo bebeğe daha iyi ağızdan alınca seni sersemlestiriyo çok faydası olmuyo
Bademmm Ben daha yeni kullanmaya başladım 28 haftalık hamileyim. Mide yanması yaptı bende de mide korucuyla günde 1 tane içiyorum
Okyanus1 Sibel_72 ilk 1 kutusunu ağızdan sabah akşam birer tane alıyordum aşırı uyku hali sersemlik yaptı şimdilerde fitil olarak yatmadan önce iki tane atıyorum akıntı yapıyor sadece herhangi bir yan etkisi olmadı