AyFa1608 Dmttthemum isimler ayrı ayrı çok güzeller bizde zor karar verdik.Baktıkla kafamız karıştı. İki isim dedik sonra birini kullanır herkes ilerde sınavlarda vs çocuğa eziyet olmasın diye teke düşürdük. Eşim Öykü dedi bende Neva dedim Öykü Neva koycaktık. Sonra herkes Öykü der neva eziyet diye Öykü de karar kıldık. Değiştirmeyelim diye de isimli birşeyler almaya başladım hemen🤣🤣
AyFa1608 Dmttthemum yoksa eziyet sürekli karar değiştir değiştir hepsi de ayrı güzel karar vermesi zor oluyor. 😅
ilaydacemiko Benim çift ismim var hiç eziyet olmadı bence çift isim en güzeli canım hangisini isterse onu kullandım
Buseort Dmttthemum benim kızım nasip olursa asya neva olacak🧿❤️ sende dsuneblrsn onun dşında , alya, mihra , güneş, inci , bunlarda gzel isimler