TTtutku eşiniz bir süre idare eder kendinizi o şekilde streese sokmayın ekstrem bir durum çünkü gezmeye gitmiyorsunuz, bence 35 de falan gidin hem kontrole gidersiniz orda hemde çok erken olmaz, uçağa binme durumuda sıkıntıya girmez
He bana kalsa ben evimde yaparım doğumu o ayrı, çünkü eşim ile birlikte kendi düzenimizde ilk günleri yaşamak isterim